خدا کند به گوشش برسد
 
•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•
 
 

خبر به دور ترین نقطه ی جهان برسد

نخواست او به منه خسته بی گمان برسد

شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت

کسی که سهم تو بوده به دیگران برسد

رهایت کند برود از دلت جداباشد

به آنکه دوست ترش داشته باشد برسد

گلایه ای نکنی بغض خویش را بخوری

که هق هق تو مبادا به گوششان برسد

خداکند این عشق از سرم برود

خداکند فقط آن زمان برسد

 



نظرات شما عزیزان:

ترمه
ساعت19:49---8 دی 1393
سلام
اپمممممممم
منتظرم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:02---22 شهريور 1393
سراغت را
از “قاصدک” که می گیرم
تابی خورده و در دل ابرها” گم می شود
غصه ام می گیرد
می دانم!
شرم دارد از اینکه،
خبر دهد،
رفتنت” همیشگی بود”


ترمه
ساعت17:39---3 دی 1392
سیلام
اپممممممم بدو بیا راستی قالب وبمم عوض کردم بیا نظرتو بگو
مرسی


نازنین
ساعت23:07---7 آذر 1392
اپــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــم

playful girl
ساعت11:59---24 مهر 1392
عااااای بود
آآآآپم وقت کردی یه سری بزن


fatemeh
ساعت14:24---19 مهر 1392
تلخ است ،








همه فکر کنند سرت شلوغ است ،








و تنها خودت بدانی چقدر








تنـــهایی ...


fatemeh
ساعت15:56---2 مهر 1392
دلم هوا مي خواهد ،
اما در سرنگ ...
من از زندگي خسته ام...


fatemeh
ساعت21:38---31 شهريور 1392
ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﮔﻔﺘـــــــــــﻪ ﺍﻧﺪ : “ﺩﻭﺭی ﻭ ﺩﻭﺳــــتی”
ﻳﺎ ﻃﻌــــﻢ ﺩﻭﺳـــــتی ﻧﭽﺸﻴـــﺪﻩ ﺍﻧﺪ
ﻳﺎ ﺩﺭﺩ ﺩﻭﺭی ﻧﮑــــــﺸﻴﺪﻩ ﺍﻧﺪ . . .


ترمه
ساعت20:46---31 شهريور 1392
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :







































































بسم الله الرحمن الرحیم







































































لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم















































































































































آمین















































































































































این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه















































































































































پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه















































































































































الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...<


fatemeh
ساعت14:05---29 شهريور 1392

دلم می خواهد

زندگی ام را

موقت بدهم دست یک آدم دیگر

بگویم تو بازی کن

تا من برگردم نبآزیآ :|


ترمه
ساعت16:07---27 شهريور 1392
سلام اپم بدو بیا نظر یادت نره
منتظرم


arman@
ساعت15:46---22 شهريور 1392
az vagti behem goft golam fahmidam omre bodanam barayash chegadr kotah ast

دختری از جنس باران...
ساعت13:48---21 شهريور 1392
تموم لحظه هایی که سرگرمیت بودم






زندگیم بودی ..... لعنتــــــــــــــــــــی
عالی بود خوشحال میشم یه منم سر بزنی


♥نیـــا یـــــــــــــــش♥
ساعت23:17---18 شهريور 1392
وبلاگت واقعا حرف نداره...مطالبتو خوندم عالیــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــن
ممنون که بهم سر زدی.
با تبادل لینک موافقی؟تو با افتخار لینک شدی مهدی جووووووووووووووووووووون


amir
ساعت21:49---18 شهريور 1392
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :



بسم الله الرحمن الرحیم



لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم







آمین







این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه







پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه







الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...


amir
ساعت21:18---18 شهريور 1392
باید بد جنس باشی ...!!! تا عاشقت باشند ..!.!!

باید خیانت کنی ...!!! تا دیوو نه ات باشند ...!!!

باید دروغ بگی ...!!! تا همیشه تو فکرت باشند ...!!!

باید هی رنگ عوض کنی ...!!! تا دوستت داشته باشند ...!!!

اگه ساده ای ...!!! اگه باوفایی ...!!! اگه یک رنگی ...!!!

همیشه تنهایی ...!!!
اپم


FATEMEH
ساعت19:38---11 شهريور 1392
خیلی سخته…
به خاطر کسی که دوسش داری…
همه چیز رو از سر راهت خط بزنی…!!
بعد بفهمی…
خودت تو لیستی بودی که…!
اون به خاطر یکی دیگه…
خطت زده..!


fatemeh
ساعت21:18---10 شهريور 1392
سلام وب زیبایی داری...لینکت کردم

sana
ساعت18:09---15 مرداد 1392
آدم ها آنقــــدر زود عوض می شوند...



◘ که تو فرصتــــــــ نمیکنی ....



◘ به ساعتتـــ نگاهـــــی بیاندازی...



◘ و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها و دشمنی ها....



◘ فاصله افتاده استــــــــــ ... !!!♥♥♥




وبلاگت خیلی خیلی نازه !! ب منم ی سری بزن!!! و اگه با تبادل لینک موافق بودی بگووو


fateme
ساعت0:07---14 مرداد 1392
دلم ضجه نزن
صدایت را نمی شنود...
در آغوش دیگری...
سرش گرم است...
-------------
آپم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:47---26 تير 1392
از شنبـه 92/4/31 آدرس و عنـوان وبـلاگ تـغییر خـواهـد کـرد...
کـاربـران عـزیـز خواهشـن منـو از همیـن حـالا بـا آدرس و عنـوان جدیـد
لینـک کنـید...
ღ♥ღ=====================ღ♥ღ
آدرس = www.Z3a.loxblog.com
عنــوان = شبـهای بـارانـی
ღ♥ღ===============ღ♥ღ
ممنــون...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:58---12 تير 1392
در دفتر خاطراتم نوشتم رفیق زیباست، معلم دفتر رادید و گفت این رویاست،


گفتم ای معلم از نوازش رفیق چه میدانی


گفت درعالم رفاقت، رفیق همیشه تنهاست...





ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:57---12 تير 1392
خیلی سخته ...





دلت گیر کنه به قلاب ماهیگیری که ....





ماهی نمیخواد ... !





و فقط برای تفریح اومده ماهیگیری ... !!!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:49---10 تير 1392
گفت:اینقدر سیگار نکش میمیری. گفتم:اگه نکشم میمیرم
گفت:اگه بکشی با درد میمیری. گفتم:اگه نکشم از درد میمیرم
گفت:هوای دودی جلوی درد رو نمیگیره. گفتم: هوای صاف جلوی مرگو میگیره؟
یه کم نگاهم کرد و گفت : بکش...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:48---10 تير 1392
يادتون سر كلاس تخته پاك كن رو خيس ميكرديم ميكشيديم رو تخته
فكر ميكرديم خيلى تميز شد....!
بعد كه تخته خشك ميشد ميديدم چه گندى زديم...
<<<الان همين حس رو نسبت به زندگى دارم>>>


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:00---6 تير 1392
دیگران میپرسند چـــــــــگونه ای ؟





میگویم : رو به راهــم ...





ولی نمیدانند رو به راهی هستم





که سال هاست به آن نمیرسم ...!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت14:58---6 تير 1392
چرا نگاه میکنی؟؟؟


تنها ندیده ای؟؟؟


به من نخند !


من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:39---25 خرداد 1392
بعـــضـــے هـا ڪــہ مـــےرونــﬤ . . .





یــاﬤشـاטּ ڪہ مـےمـانـﬤ هـــیـچ !





ﬤمــار از روزگـــارِ آﬤґ ﬤر مــےآورﬤ ایــــטּ


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:38---25 خرداد 1392
هـــــــــیچ زمستـــــــــــانی ماندنی نیست

حتــــــی اگــــر . . .

تمام روزهـــــــــــایش یلدا باشد .


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:33---18 خرداد 1392
دیــر کـــرده ای !!



عقــربــــه هــا گــیر کـرده انــــد



در گلــــوی ِ مـن



انگــــــار کــــه رد نمــیشـود



نه زمــــــان . . .



نه آبــــــ ِ خـــــوش




ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت7:41---12 خرداد 1392
پرواز را یاد بگیر نه برای اینکه از زمین جدا باشی



برای آن که به اندازه فاصله زمین تا آسمان گسترده شوی.



من راه رفتن را از یک سنگ آموختم. دویدن را
----------------------------------
شرمنده دیر لینکت کردم


fateme
ساعت10:35---11 خرداد 1392
دنیا رسم جالبی داره:محبتت رو میذارن پای احتیاجت/صداقتت رو میذارن پای سادگیت/سکوتت را پای نفهمیت/و وفاداریت را پای بی کسیت

shima
ساعت17:41---7 خرداد 1392
salaaaaaaam toham webe khobi dari mc ke sar zadi

mahdiye
ساعت12:51---23 ارديبهشت 1392
salam dadash mahdi
vebe to ham ghashange
mamnoon ke oomadi vebam


تینا
ساعت18:21---7 ارديبهشت 1392
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :

بسم الله الرحمن الرحیم

لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم



آمین



این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه



پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه



الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...


سارا
ساعت23:28---3 ارديبهشت 1392
آرام شده ام

مثل درختی در پاییز

وقتی تمام برگ هایش را

باد برده باشد!


neda
ساعت12:22---30 فروردين 1392
بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته

آسمان پر باران چشم هایم

بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه

بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد

وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟


neda
ساعت23:22---23 فروردين 1392
از هیاهوی واژه ها خسته ام
من سکوتم را
از اوراق سپید آموخته ام.
آیا سکوت
روشن ترین, واژه ها نیست؟
همیشه در خلوت
مرگ را مجسم دیده ام
آیا مرگ
خونسرد ترین, واژه ها نیست؟
تا چشم گشودم
از چشم زندگی افتادم.
شبی- شاید امشب-
زیر نور یک واژه خواهم نشست
و هم زمان
پایان آخرین برگ خاطراتم
خواهم نوشت:
پایان

...
......کجایی عاشق؟


Zahra
ساعت9:42---22 فروردين 1392
مــن



نــمرده ام



امــا



افــراد زيادي جــنازه من را روي دوشــشان تــشيع کرده اند



و من مــدت هاست



بــه امــيد



فــاتــحه اي چــشم انــتظار نشــسته ام


SHAHIN
ساعت14:20---13 فروردين 1392
=========================
۱۳تا بدی

۱۳تا بلا

۱۳تا زشتی

۱۳تا نحسی

۱۳تا غصه

۱۳تا ناکامی

۱۳تا مریضی از وجودتون دور بشه

و در عوض ۱۳۹۲تا شادی ؛ زیبایی ؛

لطافت و خوشی های پایدار نصیبتون …

سیزده بدر مبارک !

(¯`v´¯)
.`•.¸.•´ ?
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´


SHAHIN
ساعت17:38---30 اسفند 1391
========================================
بهـــار....این مظهرتـولـدوسـرسبـزی،


دوبـــاره آمد تــــــا بگـویـد :


اگـرنمیشـودهمیشـه سبـزمـانـد،


میشـود دوبـاره سبـزشــد....


ســال نـومبـــــــارک.

(¯`v´¯)
.`•.¸.•´ ?
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´

بـا آرزوی بدست آوردن بهتــرینهــاازدستــان مهــربــان او..."مـوفق بــاشیــد






ارمین
ساعت10:55---29 اسفند 1391
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است

اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد

پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. . .


سارا
ساعت23:37---27 اسفند 1391
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب

زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . .

پیشاپیش عیدتان مبارک


Mohadese
ساعت21:22---13 اسفند 1391
نه نشددیگه...
من نه وقت چت رودارم ونه خوشم میاد
پس فکرکنم اگه کسی واسه یکی ارزش قائل باشه واسش هرسختی روتحمل میکنه ...
حالا شمارونمی دونم.......


Mohadese
ساعت18:41---13 اسفند 1391
سلام .چطوری؟ میبینم دردودلاتو واسه کسای دیگه میبری ...این طوری منتظرمن بودی؟؟؟؟؟
راستی مگه قراره کسی دیگه اجیت بشه؟؟
واینکه
.
.
.
.دوستام وبتودیدن گفتن عااااااالیه......


Mohadese
ساعت16:44---13 اسفند 1391
س.داداش مهدی داری تلافی می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یاتوی این مدت ابجی های جدیدپیداکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

yalda
ساعت13:59---9 اسفند 1391
واقعا نمیدونم چی بگم ولی بنظرم دیگه مشکل از خودشه که احساس تورو درک نمیکنه

yalda
ساعت22:37---7 اسفند 1391
خب یک کلمه بهش بگو دوست دارم .
یعنی تورو مثل داداش خودش میدونه؟


yalda
ساعت21:35---7 اسفند 1391
ولی سعی کن که بهش بگی چقدر دوسش داری چون ممکنه دیر بشه

yalda
ساعت17:53---7 اسفند 1391
آخی یعنی خیلی تنهایی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسالی در تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1398برچسب:, :: 13:44 :: توسط : تنها

درباره من
زندگی شطرنجی ست که اولین کیش آن باعث مات شدن میشود پس آنطور بازی کن که گویی در حرکت بعد مات میشوی
تاکید:
عشق چارچوبی برای بشریت
حضرت عشق:
حضرت عشق بفرماکه دلم خانه توستءسرعقل آمده هربنده که دیوانه توستءدل من اگرکه ازعشق نصیبی داردءحضرت عشق به من لطف عجیبی داردءبگذاریدبگذاریدکه بیماربمانداین دلءباتب عشق دلم حال غریبی داردءلحظه میمیردومن آخرسرمیپوسمءعشق ای ناجی من دست تورامیبوسمءبی وجودتوسعادت نشودحاصل منءتانفس هست توای عشق بمان دردل من
مقایسه
مقایسه عشق من شبیه دیگر عاشقان تو نیستم, بانوی من, اگر دیگری ابری به تو دهد, من بارانت میدهم, اگر دیگری فانوسی دهد, من ماه را در دستانت مینهم, اگر دیگری شاخه ای دهد, من درختان را برایت ارمغان میاورم, و اگر دیگری کشتی به تو دهد, من سفر را پیش کشه تو میکنم...
آدمای راستگو....
خیلی زود و راحت عاشق می شن... خیلی راحت احساسشون رو بُروز میدن..... خیلی راحت بهت می گن که دوستت دارن.... خیلی دیر دل می کنن.... خیلی دیر تنهات می ذارن.... اما..... وقتی زخمی بشن... ساکت می شن... چیزی نمی گن .... خیلی راحت میرن.... و دیگه هم بر نمی گردن...
باورکن
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها کمی بیکس کمی از یادها رفته خدا دیگر کجا رفته؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست؟ که شاید هم به جرم آن غریبی و جدایی هست....
موضوعات
آخرین مطالب
دلنوشته های
کیلیک نکنیا
آهااای فرهادمجیدی
ads
دوستام

•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 2049
بازدید کل : 433480
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 533
تعداد آنلاین : 1




♫This 4 u.m&r ♫